Ελάτε στην παρέα μας !

Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

Το προσκλητήριο

φωτο διαδίκτυο
Το προσκλητήριο 
Εκείνα τα χρόνια τα παλιά δεν υπήρχαν στα μέρη μας εφημερίδες , τηλεόραση,τηλέφωνο κλπ . ούτε  κουβέντα βέβαια για διαδίκτυο!!! 
Σε περίπτωση γάμου κι αφού τα προξενιά είχαν αίσια κατάληξη ,έπρεπε να καλεστούν οι κάτοικοι του χωριού , οι φίλοι ,οι συγγενείς κλπ πως όμως να γίνει αυτό ; 
 Ο πατέρας της νύφης ή του γαμπρού διέταζε τα παιδιά ή και τα ανίψια του να πάνε από σπίτι σε σπίτι να ενημερώσουν τον κόσμο , για τα καλορίζικα, τη συμμετοχή  και τις ευχές τους! 
Τους  έδινε κι ένα μπουκάλι κονιάκ ή τσίπουρο για να  κεράσουν όλο τον κόσμο που θα  ευχηθεί  για τα ευχάριστα νέα και τους ορμήνευε τι θα πουν (πότε θα γίνουν τα προικιά ,τι ώρα ο γάμος ,επίσης τους ορμήνευε να αποφύγουν τις κακοτοπιές ...τα σπίτια δηλαδή χωριανών που δεν ήθελε να καλεστούν😀 )! 
 Μου έλαχε κι εμένα το τυχερό σε γάμο καλής μου ξαδέλφης,   πήγα πόρτα –πόρτα ολούθε …όσοι δεν έπιναν το κονιάκ που τους κέρναγα, το έπινα εγώ …στο σπίτι μιας πανέμορφης συγχωριανής   κοπελιάς - που τόοοσο πολύ μου άρεσε  απ΄ ανέκαθεν -,  επέμεινα πιο πολύ να πιει ένα  ποτήρι ,δυστυχώς αυτή ΒΡΑΧΟΣ ! 

Ξεμέθυσα λοιπόν, λίγες μέρες μετά το πέρας των διαδικασιών (προικιά ,γλέντια , εκκλησία κλπ )!
Ευτυχώς όμως  ,πήγαν όλοι οι καλεσμένοι  χωριανοί στο γάμο
(😀)!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: