Ελάτε στην παρέα μας !

Σάββατο 10 Ιουλίου 2021

Μια σοβαρή συζήτηση....

Γράφει  η κ Έφη Φλώτσιου ! 

ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΟΠΟΡΤΑ 

Άργησες μωρέ Μαριώ. Καρτέρι έχω στήσει. 
 Αχ Κική μου, άργησα ναι, θα στα πω μετά, πες τώρα τι έγινε. 
Α! δεν μπορείς να φανταστείς. Ήρθε ένα ζευγαράκι χθες το βράδυ. Εδώ στην πράσινη πόρτα. 
Που σ’ αυτό το σαράι που πουλιότανε; 
Ναι ντε. Μάλλον το αγοράσανε. Θα μάθω. 
Που λες, στην αρχή μέλι γάλα. Μετά πλακωθήκανε. Αυτή μια τσαούσω.. Ρωσίδα ή Βουλγάρα πρέπει να είναι. 
Αυτός στο τέλος να την παρακαλάει να μη φύγει. 
Σήκωσε τη γειτονιά στο πόδι. 
Εδώ έξω την έβγαλα όλο το βράδυ. 
 Τα μεσάνυχτα ησυχάσανε, περάσαν στα σορόπια φαίνεται και δεν ξανακουστήκανε. 
Τι λες Κική μου. Βρε βρε. 
Ναι δε σου είπα και το άλλο. 
Κι άλλο; 
Εδώ να δεις. Χωρίσανε οι διπλανοί. Αυτός τα μάζεψε το βράδυ κι έφυγε. Το ήξερα εγώ. Γκόμενα είχε. Αμέ. 
Κι αυτή η αχαΐρευτη, κοιμόταν όρθια. 
Τι λες! 
Τι να πω άστα Μαριώ. 
Καλό είναι να μη συμβαίνουν αυτά. 
Αλλά οι άντρες μη δουν ποδόγυρο. Καλύτερα που είμαστε χήρες. Χίλιες φορές. 
Αυτό ξαναπές το. 
Να ΄σαι καλά μωρέ Κική μου, αν δεν είχαμε και σένα στη γειτονιά τίποτα δεν θα ξέραμε. Μωρέ δημοσιογράφος έπρεπε να είχες γίνει. Αυτές στην τηλεόραση τι νομίζεις είναι καλύτερες από σένα; 
Α να αγιάσει το στόμα σου Μαριώ !
Στην κόρη μου πες τα που με λέει κουτσομπόλα. Αλλά αν δεν ήμουν εγώ να ‘χω το νου μου και τον κυρ Αντώνη θα τον κλέβανε. 
Θυμάσαι τότε που καθόμουνα να ακούσω την Πιτούλαινα, τι γούστο είχε που τσακωνότανε με το γέρο, τάχα μου πως είχε γκόμενα και του τρωγε τα λεφτά. 
Ε, έτσι είδα τους κλέφτες και πήρα την αστυνομία. 
Ναι ναι πως δεν το θυμάμαι. Αστειεύεσαι!  Χάρη σου χρωστάει. 
Ναι τι να σου πω! Είναι αυτός ένας.. 
Μωρέ τι τον ρώτησα. 
Τι ήθελε ο γιατρός προχθές στο σπίτι του. Από ενδιαφέρον κατάλαβες. Κι αυτός στραβομουτσούνιασε και μου είπε να κοιτάω τη δουλειά μου. Που πέθανα πέρσι λέει τον Καραμάντουλα. Αχ πανάθεμά τον. 
Μωρέ Κική μου, το θυμάμαι και γελάω. Αλήθεια έλεγε. Τον έβγαλες πεθαμένο τον Καραμάντουλα. 
Βούιξε η γειτονιά, και την άλλη μέρα βγήκε στο δρόμο καμαρωτός και όλοι νομίζανε πως βρυκολάκιασε. 
Ναι, την πάτησα βλέπεις. Έδωσα βάση στα λόγια της Αριστέας. Να μου το θυμηθείς επίτηδες το έκανε. Αλλά εδώ πληρώνονται όλα. 
Ήρθε προχθές να της πω το φλιτζάνι. 
Αμ δε. 
Μωρέ Κική ποιος είναι τούτος που τρέχει με τα σώβρακα; Α ο Παυλάκης. Ο γιος του Τρομάρα. Τρομάρα του. Γυμνάζεται. Το βρήκαν τώρα όλοι τρέχουν με τα σώβρακα. Α δες. Παυλάκη !! 
Φωτιά στα μπατζάκια σου, τρέχα… Α μωρέ Κική πανάθεμά σε τον κοψοχόλιασες. 
Μ’ έκανες και γέλασα. Ε μα !!. 
Μωρέ Μαριώ τι μυρίζει; Σαν καμένο φαί μου φαίνεται..  
Ωχ Παναγιά μου η κατσαρόλα !!! Πάει το κρέας.. Φωτιά στα μπατζάκια μου. Τρέχω. Ανάθεμα το μυαλό μου… 
Μαριώ που’ σαι μην αργήσεις αύριο. Όχι μωρέ ..θα΄ρθω πρωί …Τρίτη αύριο βγαίνει το φλιτζάνι.. να μου πεις τι σκοπούς έχει εκείνος ο κρεμανταλάς που τριγυρνάει την κόρη μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: