Ελάτε στην παρέα μας !

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

Απορρίφθηκε η Αγωγή Κοντογεώργου κατά Κώτσια!

Απορρίφθηκε η Αγωγή του πρώην βουλευτή Ευρυτανίας Κ. Κοντογεώργου κατά του Θωμά Κώτσια!
Στη σελίδα του στο f/b ο πρώην βουλευτής γράφει :
ΑΠΟΡΡΙΦΤΗΚΕ Η ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ 

 Η ποινικοποίηση των πολιτικών διαφορών από τον πρώην βουλευτή Ευρυτανίας κ. Κοντογεώργο έπεσε στο κενό. 

Η επιλογή του να καταθέσει εναντίον μου αγωγή, ισχυριζόμενος ότι με άρθρο μου στα Μ.Κ.Δ. του προκάλεσα ηθική βλάβη ζητώντας την ποινική μου δίωξη και το ποσό των 50.000 για να αποκατασταθεί η τιμή και η υπόληψη του, κρίθηκε αβάσιμη από το πρωτοδικείο Αθηνών και η αγωγή του απορρίφτηκε. 
 Εύχομαι και ελπίζω, έστω και τώρα, να μάθει ότι τα δημόσια πρόσωπα υφίστανται κριτική, θετική ή αρνητική και δεν πρέπει η αρνητική κρητική να θεωρείται προσβλητική και αιτία προσφυγής στα δικαστήρια. 
Την τιμή και την υπόληψη τους την προστατεύουν πρωτίστως οι ίδιοι με ό,τι λένε και ό,τι κάνουν. 
Είναι άλλο πράγμα η προσβολή και άλλο η επίκληση της για να σέρνουν στα δικαστήρια πολιτικούς αντιπάλους και όσους διαφωνούν δημόσια μαζί τους. 
Ευχαριστώ όσους βοήθησαν στην αθώωσή  μου, τους συνηγόρους μου, τους μάρτυρες της υπεράσπισής μου, τους πρώην συναδέλφους μου που με εκατοντάδες υπογραφές μου συμπαραστάθηκαν, καθώς και όσους παραβρέθηκαν για υποστήριξη στο δικαστήριο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: