Ελάτε στην παρέα μας !

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Κική Θεοχάρη : Υποψήφια με την Παράταξη ΄΄Δύναμη Ανάπτυξης των Αγράφων΄΄

Φίλες και φίλοι
Εν όψει των επερχόμενων δημοτικών εκλογών του Μαΐου και συνεκτιμώντας την κατάσταση που έχει περιέλθει ο Δήμος Αγράφων, συστρατεύομαι με τον συνδυασμό «ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ»  του υποψηφίου Δημάρχου κ. Αλέξη Καρδαμπίκη και δηλώνω ότι θα είμαι υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος της ΔΕ Βίνιανης. 

Η απόφαση μου αυτή έχει να κάνει με την προσωπική μου εκτίμηση στο πρόσωπο του υποψηφίου Δημάρχου κ.Αλέξη Καρδαμπίκη, καθότι παρακολουθώ χρόνια την δράση του και την μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλει για να πάει ο τόπος μας μπροστά. 
Σ΄αυτόν τον αγώνα θέληση μου είναι, να είμαι δίπλα στο συμπολίτη μου για να προσφέρω τα μέγιστα, στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. 
Ζητώ την στήριξή σας, και εύχομαι σε όλους σας 
Καλό Πάσχα... 
 Με εκτίμηση Κική Θεοχάρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: