Ελάτε στην παρέα μας !

Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Παναγιώτης Ξυραφάκης :Θέλησή μου είναι,να συμμετάσχω και να προσφέρω

Φίλες και φίλοι, 
Εν όψει των επερχόμενων δημοτικών εκλογών του Μαΐου και συνεκτιμώντας τα μηνύματα της τοπικής κοινωνίας των Αγράφων..
Συστρατεύομαι με την παράταξη <<Δύναμη Ανάπτυξης των Αγράφων>>, του υποψηφίου Δημάρχου κ. Αλέξη Καρδαμπίκη και δηλώνω ότι θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αγράφων. 

Η απόφασή  μου αυτή έχει να κάνει με την προσωπική μου εκτίμηση στον υποψήφιο Δήμαρχο, στους συνυποψήφιους μου και κυρίως,  στο ελπιδοφόρο - καινοτόμο πρόγραμμα που διαμορφώνεται για να δοθεί αναπτυξιακή προοπτική στον τόπο μας! 
Σ΄αυτόν τον αγώνα, θέλησή  μου είναι, να συμμετάσχω και να προσφέρω στον Δήμο Αγράφων.

Ζητώ τη στήριξή σας και δεσμεύομαι ότι θα αγωνιστώ με όλες τις δυνάμεις μου, για να γίνουν τα πράγματα καλύτερα. 

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Καλό Πάσχα!
 Παναγιώτης Ξυραφάκης 
Ιτέα Αγράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια: