Ελάτε στην παρέα μας !

Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Μίκης Θεοδωράκης : «Καλοί μου Έλληνες, φασίστες, ρατσιστές, τραμπούκοι…»

Πύρινο λόγο, με χιούμορ, ειρωνεία και μύδρους κατά των κυβερνώντων επιφύλασσε στους συμμετέχοντες στο συλλαλητήριο για το Σκοπιανό ο Μίκης Θεοδωράκης
Με ένα απρόσμενο ξεκίνημα, απευθυνόμενος στο κοινό με την προσφώνηση: «Καλοί μου Έλληνες, φασίστες, αναρχικοί, ρατσιστές, τραμπούκοι», ο καταξιωμένος μουσικοσυνθέτης είπε: 
«Θα μάθατε πως οι πατριώτες που μας κυβερνούν μάζευαν υπογραφές και χθες έριξαν μπογιές στο σπίτι μου για να με εμποδίσουν να μιλήσω μπροστά σε σένα, κύριε και λαέ, να μην μιλήσω με λόγια σταράτα, πατριωτικά , φλογερά και ασυμβίβαστα, όπως έκανα σε όλη μου τη ζωή κι όπως εσύ με δίδαξες, κυρίαρχε ελληνικέ λαέ, να μιλώ και να πράττω σε όλη μου τη ζωή με κάθε θυσία και σε' ευχαριστώ γι΄αυτό».
Μας κυβερνούν εθνομηδενιστές, είπε σε κάποια αποστροφή του λόγου του ο Μίκης Θεοδωράκης και συνέχισε: 
«Εγώ θα παραμείνω πιστός στις ιερές σκιές των προγόνων μας, που μας δίδαξαν την αγάπη και τη θυσία για την πατρίδα
Μια πατρίδα που σέβεται και αγαπά όλες τις πατρίδες του κόσμου, ναι είμαι πατριώτης διεθνιστής και συνάμα περιφρονώ και μάχομαι τον φασισμό σε όλες του τις μορφές
Και προπαντός στην πιο επικίνδυνη μορφή του: την αριστερόστροφη. 
Σαν αυτή των μειοψηφιών που μας κυβερνούν και καταστρέφουν τη χώρα μας οχυρωμένοι πίσω από τις εκλογικές αλχημείες, θλιβερές αποφύσεις ενός συστήματος που μας δαγκώνει και μας πονά γιατί πεθαίνει και το ξέρει και γι' αυτό είναι ακόμα πιο επικίνδυνο». 
Με τα λόγια αυτά, όπως ο ίδιος είπε, ο Μίκης Θεοδωράκης ξεδίπλωσε την ταυτότητά του προς όλες τις κατευθύνσεις και συνέχισε με την ομιλία του...

Πηγή : newsbeast.

Δεν υπάρχουν σχόλια: