Ελάτε στην παρέα μας !

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΤΗΣ ΝΥΦΗΣ

Γράφει η κ. Χαρά Βλαχάκη
Η θεία μου είναι μια υπέροχη γυναίκα με ωραίο χαρακτήρα (για μένα)... ετοιμόλογη, καλαμπουρτζού, τσαούσα, δεν μασάει και δεν χαμπαριάζει τίποτα...γνήσια Ευρυτάνισσα. 
Ένα από τα παιδιά της ήταν λίγο ζωηρό κατά την γνώμη της και ήθελε να το νοικοκυρέψει για να μην γυρίζει και ξενυχτάει, με λίγα λόγια ήθελε να το....παντρέψει. 
Έβαλε λυτούς και δεμένους να βρούνε μια καλή κοπέλα για τον ξάδελφό μου, όχι δεν την ένοιαζε αν είχε προίκα, καλό κορίτσι ήθελε να είναι, από καλή οικογένεια και να μπορέσει να <<στρώσει>> το γιο της. 
Μετά από μερικές ημέρες αναζήτησης κάποιος γνωστός της την ειδοποίησε ότι βρήκε μια καλή κοπέλα σε ένα χωριό της Αιτ/νίας. 
Ετοιμάστηκε η θεία μου, ο θείος μου, ο ξάδελφός μου, ο προξενητής και άλλα δυο άτομα και ξεκίνησαν για το χωριό της νύφης. 
Σε όλο τον δρόμο η θεία μου έκανε κήρυγμα στον γιό της.... Φτάσανε σε ένα κουτσοχώρι με καμιά δεκαριά σπίτια και σε λίγο μπήκαν και στο σπίτι της υποψήφιας νύφης....το γερακίσιο μάτι της θείας μου παρατηρούσε τα πάντα μέσα και έξω από το σπίτι...όλα ήταν άψογα και η νύφη όμορφη, νοικοκυρούλα και συμπαθητική ... 
Ο πατέρας της νύφης τους είπε πως είναι φτωχός άνθρωπος και πώς δεν έχει προίκα για την κόρη του, ούτε καν τα απαραίτητα...( σεντόνια, κουβέρτες, τέτοια πράγματα ) γιατί πρόσφατα είχε παντρέψει κι άλλη κόρη... η μεριά του γαμπρού δεν είχε τέτοιο πρόβλημα, δεν τους ένοιαζε η προίκα. 
Με λίγα λόγια συμφώνησαν όλοι ... 
Όλα έμοιαζαν να πηγαίνουν μια χαρά ακόμα και ο ξάδελφός μου .....έδωσε το οκ ( έστω και με κρύα καρδιά ) με την ματιά του στην μάνα του....στρώθηκε το τραπέζι και άρχισε το φαγητό, το ποτό και οι ευχές για τα καλορίζικα .... 
Πάνω στο τσακίρ κέφι άρχισε και η πολιτική συζήτηση γιατί ήταν περίοδος εκλογών, άρχισε ο πατέρας της νύφης να μιλάει για τα καλά του ΠΑΣΟΚ.... η θεία μου φανατική Νεοδημοκράτισσα αρχίζει να τα παίρνει και προσπαθεί να πείσει τον <<συμπέθερο>> για τα καλά της δεξιάς και αυτή την φορά να ψηφίσει Ν.Δ. 

Εκείνος ανένδοτος κατηγορούσε την Ν.Δ. και μάλιστα της είπε πως όλοι στην οικογένειά του είναι σοσιαλιστές και δεν δίνουν ψήφο στην δεξιά .... 
Η νύφη μαγκωμένη παρακολουθούσε την εξέλιξη της συζήτησης.. σαν κάτι να της έλεγε πως τα πράγματα πήραν άσχημη τροπή....... Α.. όλα κι όλα για την θεία μου αυτό ήταν ιεροσυλία, το σπίτι της ήταν ναός της δεξιάς δεν θα το μαγάριζε μια σοσιαλίστρια........ 
Σε μια στιγμή πετάγεται η θειά μου επάνω σαν αίλουρος και λέει στον <<συμπέθερο>>: 
-Ως εδώ και μη παρέκει ...άκου να σου πω ...είπαμε φτωχή... φτωχή, μικρή... μικρή, ξεβράκωτη... ξεβράκωτη, αλλά του κερατά!! 
Όχι και Πασοκατζού αυτό παρά πάει.....είναι μεγάλο κουσούρι..... εγώ τέτοιους διαόλους δεν τους βάζω στο σπίτι μου, καλιά να μείνει ανύπαντρος ... παίρνει τους υπόλοιπους και από δω πάνε κι άλλοι. 
Ακούς εκεί Πασοκατζού...φτου-φτου...μουρμούριζε η θειά μου. 
Ο μόνος που χαιρόταν μέσα του και ευχαριστούσε το ΠΑΣΟΚ. ήταν ο ξάδελφος, που αυτή την φορά χάλασε το προξενιό η μάνα του και όχι αυτός. 
Άτιμο ΠΑΣΟΚ.... κατέστρεψες τα καλύτερα προξενιά!  

ΧΑΡΑ-ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΒΛΑΧΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: