Ελάτε στην παρέα μας !

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

Θωμαϊς (Τζίνα) Οικονόμου: Συνεχίζω την πορεία μου, πιστή στις αρχές και τις αξίες μου.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΟΔΙΚΕΙΟΥ 






 Αγαπητοί Ευρυτάνες Συμπατριώτες, 

Μετά από αναμονή δυο ετών η απόφαση του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου (Εκλογοδικείου) σχετικά με την ένσταση την οποία είχα καταθέσει στις 31 Ιουλίου 2019, κατά του ανακηρυχθέντος βουλευτού Ευρυτανίας κ. Κοντογεώργου, δημοσιεύθηκε χθες 28 Ιουνίου 2021 και ήταν απορριπτική λόγω νομικών κωλυμάτων. 

 Με απόλυτο σεβασμό στην απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης θέλω να δηλώσω τα εξής:
 Μετά τη διεξαγωγή των εθνικών εκλογών της 7ης Ιουλίου 2019 όπου είχα την τιμή να είμαι υποψήφια βουλευτής με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στην Εκλογική Περιφέρεια της Ευρυτανίας, αιτήθηκα την επανακαταμέτρηση των ψήφων λόγω της μικρής διαφοράς μεταξύ εμού και του συνυποψηφίου μου κ. Κοντογεώργου αλλά και της απόκλισης μεταξύ των οριστικών αποτελεσμάτων του Πρωτοδικείου Ευρυτανίας και του Υπουργείου Εσωτερικών. 

 Λαμβάνοντας υπ΄όψιν τα αποτελέσματα της επανακαταμέτρησης αυτής, η οποία πραγματοποιήθηκε το διήμερο 17 και 18 Ιουλίου 2019, προχώρησα στην άσκηση της ένστασης μου. 
 Παρά την οξεία κριτική την οποία δέχθηκα τότε από πολλούς, θεώρησα ότι η απόφαση ενός πολίτη να προσφύγει στην ελληνική δικαιοσύνη για να δικαιωθεί αποτελεί ύψιστο δημοκρατικό δικαίωμα, που σε καμία περίπτωση δεν παραβαίνει κανένα κανόνα ηθικής ή πολιτικής δεοντολογίας, και αυτό έπραξα, γνωρίζοντας τις δυσκολίες της απόφασης μου και παραμερίζοντας αντιδράσεις, πολιτικό κόστος και ψυχοφθόρες διαδικασίες που θα ακολουθούσαν. Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους Ευρυτάνες συμπατριώτες που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, την αγάπη τους και το συνεχές ενδιαφέρον τους όλο αυτό το διάστημα. 

 Η μέχρι τώρα πολιτική μου διαδρομή με δίδαξε ότι στη συνείδηση του ψηφοφόρου δεν μετράει μόνο ο αριθμός των ψήφων αλλά κυρίως το ύφος και το ήθος των πολιτικών συμπεριφορών, και προεκλογικά αλλά και μετεκλογικά. 
 Με αυτό το δεδομένο συνεχίζω την πορεία μου, πιστή στις αρχές και τις αξίες μου, όπως έκανα πάντα μέχρι τώρα στη διαδρομή της προσωπικής και επαγγελματικής μου ζωής. 
 Στέκομαι λοιπόν δίπλα στον Ευρυτάνα πολίτη, με σεβασμό, αγάπη, ειλικρίνεια, εντιμότητα, αλληλεγγύη και συνεχές ενδιαφέρον για την επίλυση των προβλημάτων του. 
 Παραμένω στρατιώτης της μεγάλης παράταξης της Νέας Δημοκρατίας, υπέρμαχος της ενότητας και της προόδου της και αγωνίστρια για μια καλύτερη Ευρυτανία. 
 Με σεβασμό και εκτίμηση, Θωμαϊς (Τζίνα) Οικονόμου Ιατρός Πολιτευτής ΝΔ Ευρυτανίας

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: