Ελάτε στην παρέα μας !

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

Π. Γκορόγιας : Αντιδήμαρχος Αγράφων στον τομέα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

Αλλαγή καθηκόντων και σε νέο πεδίο δράσης  ο Αντιδήμαρχος Αγράφων κ. Παναγιώτης Γκορόγιας ..σε ανάρτησή του στο facebook γράφει :
Αγαπητοί μου δημότες, 
πριν 15 μήνες ο δήμαρχος Αγράφων κ. Αλέξης Καρδαμπίκης, με τίμησε ορίζοντάς  με,  αντιδήμαρχο οικονομικών- διοικητικών. 
Στο χρονικό αυτό διάστημα, με πλήρη διαφάνεια, αξιοκρατία και ανταποκρινόμενοι στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος μας, εργαστηκαμε σκληρά και πετύχαμε πολλά. 
Είμαι υπερήφανος που αυτή η προσπάθεια μας απέδωσε. Να ευχαριστήσω θερμά όλες και όλους όσους συνεργαστήκαμε. Έχοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου, ο δήμαρχος μου αναθέτει πλέον τα καθήκοντα αντιδημάρχου στον τομέα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , με αρμοδιότητες γραφείου γεωργίας- κτηνοτροφίας και αλιείας. 
Ένας σημαντικός τομέας, εφόσον ο δήμος Αγράφων αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από ανθρώπους εργαζόμενους στον πρωτογενή τομέα, αγρότες, κτηνοτρόφους μελισσοκόμους. Θα εργαστούμε σκληρά να αντιμετωπίσουμε πρακτικά προβλήματα και να χτίσουμε τις βάσεις για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, για τη στήριξη όλων των αγροτών - κτηνοτρόφων του Δήμου μας, προκειμένου να αναβαθμιστεί ο τομέας αυτός στον τόπο μας και να διασφαλιστεί η άρρηκτη εμπιστοσύνη σας στην δημοτική αρχή. 
Με αίσθημα ευθύνης το συμφέρον των δημοτών, όπου θα είναι πάντα οδηγός μου, θα εργαστώ έντιμα και σκληρά διότι η αγάπη μου για τον τόπο μου είναι πιο σημαντικη από το πρόσκαιρο αξίωμα. 
Με εκτίμηση 
Παναγιώτης Γ. Γκορόγιας 
Αντιδήμαρχος Αγράφων

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: