Ελάτε στην παρέα μας !

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020

Ανύπαρκτη η υγειονομική περίθαλψη στα χωριά της Δυτικής Ευρυτανίας

 

Γράφει ο κ. Panagiwths Liaskos

Καλημέρα φιλαράκια μου ζητώ συγνώμη από όλους για την χθεσινή μου απουσία .

Πρώτον, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου τα αδέρφια μου την ανιψιά μου. και όλους τις εμπλεκόμενους για τη συμπαράσταση τους κατά  την χθεσινή μου μάχη με το θάνατο μετά από το τσίμπημα δεκάδων σφηκών...

 Δεύτερον, να ευχαριστήσω την εξαίρετο αγροτικό γιατρό Γρανίτσας κυρία Ζαμπογιανη η οποία δυστυχώς θα φύγει εντός των ημερών ...

  Τους διασώστες και τον οδηγό από Καρπενήσι και τους Γιατρούς του Νοσοκομείου Αγρινίου μετά από πολύωρη μάχη που έδωσαν αποκατέστησαν την υγεία μου . 

Τρίτον με λυπεί πολύ το γεγονός ότι δεν υπάρχει ασθενοφόρο στον πρώην Δήμο Απεραντίων και Ασπροποτάμου και ό,τι ο μοναδικός οδηγός στο κέντρο υγείας Φραγκίστας τελείωσε η βάρδια του και στο νοσοκομείο Καρπενησίου δεν υπάρχουν Γιατροί. 

Για αυτό έγινε   η διακομιδή στο Αγρίνιο

 Οι αρμόδιοι ας αναλάβουν τις ευθύνες στους . 

Σας ευχαριστώ και εύχομαι να μην συμβεί σε κανέναν !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: