Ελάτε στην παρέα μας !

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Γέφυρα ΄΄Τέμπλας ΄΄ μια περιγραφή από το Χρήστο Μουτσώκο

Γέφυρα ΄΄Τέμπλας ΄΄ μια περιγραφή στο βίντεο που ακολουθεί από τον μακαρίτη   Χρήστο Μουτσώκο ..μια φυσιογνωμία που άφησε  τη σφραγίδα του στην περιοχή μας  , ένας ωραίος άνθρωπος ...

Πριν από το βίντεο μια δική μου εμπειρία από τα χρόνια εκείνα !!! 
Μέσα της σωτήριας δεκαετίας του 1980 … ήμουν δεκαπέντε χρονών , εμείς μέναμε μόνιμα στην ΄΄Κερασιά ΄΄(για όσους δε γνωρίζουν θέση πλάι στο γεφύρι )
κάθε πρωί, αφού κάναμε τις συνήθεις εργασίες ( άρμεγμα ,τάισμα , σκάρισμα κλπ ) πηγαίναμε κατόπιν στο καφενείο του μπάρμπα Χρήστου Μουτσώκου, εκεί ήταν το σημείο συνάντησης όλων μας …ψάχναμε να βρούμε καρέκλα, πολύς ο κόσμος ,μικρό το καφενείο  !
Κάθε μέρα η ίδια ρουτίνα λέγαμε τα δικά μας πίναμε τον καφέ μας κι άμα βλέπαμε τα ΄΄ζωντανά ΄΄ να πάνε σε ξένα χωράφια για ζημιές φεύγαμε σφαίρα … 
Μια μέρα εκεί που έπινα το καφεδάκι μου...κοιτάζω τον μπαρμπαΧρήστο να με παρατηρεί σκεπτικός !! 
Δε σε βλέπω καλά σήμερα του λέω , θέλεις να μου πεις τι έχεις ;
 Ρούφηξε μια το τσιμπούκι του,φύσηξε τον καπνό και μου λέει: Ωρε Φλώτσιο τι διάουλου χαλεύεις ιδώ κάθι μιάρα ; 
Σάστισα λίγο δε λέω... αλλά του απάντησα …
-μα για να πιω καφέ , για να κουβεντιάσω μπαρμπαΧρήστο ! 
-Ρε δεν τα αφήνεις αυτά μου απαντά… λες και δε βλέπω πως έρχεσαι για να κάνεις καμάκι στη γυναίκα μου (15 χρονών εγώ, 75 η θειά Χρίσταινα)….. μου έφυγε ο καφές μαζί με το καλαμάκι …γέλαγε κι αυτός !
Θεός σχωρέστον  αιωνία η μνήμη του... 
Στο τέλος του βίντεο (23,14  ) βλέπουμε τον Μπαρμπα Βασίλη Παπαδήμο ...σε εκείνου τα χωράφια πήγαιναν οι γίδες μας(είχε σπαρμένο το χωραφάκι του με  τριφύλλι ) και να σου οι φωνές και οι καταγγελίες!!!
Θεός σχωρέστον κι αυτόν !


Δεν υπάρχουν σχόλια: