Ελάτε στην παρέα μας !

Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Βασιλική Κακού:Αγαπώ την περιοχή από την οποία κατάγομαι και επιθυμώ την ανάπτυξή της!

Αγαπητοί μου συνδημότες, 
Ονομάζομαι Βασιλική Κακού, είμαι 24 χρόνων και εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος σε γνωστή εταιρεία τηλεπικοινωνιών. 
Είναι πολύ πιθανό να με γνωρίζετε δια μέσου του ονόματος μου, καθώς είμαι κόρη του Γεωργίου Κακού και της Φανής Γεωργούλα, οι οποίοι, επίσης, είναι δημότες του δήμου Αγράφων. 
Σε αυτές τις εκλογές ανάδειξης εκπροσώπων για την τοπική αυτοδιοίκηση θα με συναντήσετε ως υποψήφια δημοτική σύμβουλο, στη δημοτική ενότητα Ασπροποτάμου, με το συνδυασμό << Δύναμη Ανάπτυξης των Αγράφων >>, του κ. Αλέξη Καρδαμπικη. 
Θα ήθελα να σας παρουσιάσω, εν συντομία, τις αιτίες και την αφορμή που με οδήγησαν σε αυτή μου την απόφαση. 
Έχοντας ζήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα στο χωριό Κέδρα του δήμου Αγράφων, έχω την τιμή να γνωρίζω τα προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτός ο πολύ όμορφος τόπος μας και ταυτόχρονα, αισθάνομαι την υποχρέωση να συνεισφέρω στην καταπολέμηση αυτών των κακουχιών. 
Κατά τη γνώμη μου, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που ταλαιπωρούν το δήμο μας είναι, αυτό των περιορισμένων θέσεων εργασίας. 
Οι λιγοστές ευκαιρίες για απασχόληση, συνεχώς απομακρύνουν τους νέους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, από την περιοχή και αυτό το φαινόμενο θεωρώ πως είναι ιδιαίτερα θλιβερό. 
Παρ'όλα αυτά, αγαπώ την περιοχή από την οποία κατάγομαι και επιθυμώ την ανάπτυξή  της, με σκοπό, εγώ και οι υπόλοιποι νέοι άνθρωποι που αναγκαστήκαμε να μεταναστεύσουμε σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, για βιοποριστικούς λόγους, να επιστρέψουμε και να επενδύσουμε στον τόπο μας. 
Αφού προανέφερα, συντόμως, τα αιτία που με οδήγησαν σε αυτή μου την υποψηφιότητα, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες, στον παππού μου, Χαράλαμπο Γεωργούλα, ο οποίος ήταν η αφορμή για να ακολουθήσω το δρόμο των εκλογών, στο πλευρό του Αλέξη Καρδαμπίκη. 
Εν κατακλείδι, θεωρώ πως ο Αλέξης, ως νέος, γεμάτος γνώσεις, αγάπη για τον τόπο και όρεξη για σκληρή δουλειά, αξίζει την ψήφο όλων μας στις προσεχείς εκλογές. 

Γι’αυτο το λόγο, έχουμε την τιμή να ζητάμε την ψήφο σας, στις δημοτικές εκλογές της 26ης Μαΐου 2019, έτσι ώστε να συνηγορήσουμε, ενωμένοι, υπέρ της ανάπτυξης των Αγράφων μας. Πάμε μαζί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: