Ελάτε στην παρέα μας !

Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Σωτήρης Ντόκας :Στις 26 Μαΐου θα κληθούμε να ψηφίσουμε για το μέλλον της Ευρυτανίας

Φίλες και Φίλοι Ευρυτανισσες και Ευρυτάνες 
Στις 26 Μαΐου θα κληθούμε να ψηφίσουμε για το μέλλον της Ευρυτανιας!!! 
Μιας Ευρύτανιας απείρου φυσικού καλλους, τεράστιας πολιτισμικής κληρονομιάς και παράλληλα περιοχής με μεγάλο τουριστικό , αναπτυξιακό και όχι μόνο ενδιαφέρον. 
Γιατί να αφήνουμε να φεύγουν τα παιδιά μας για την Αθήνα , Θεσσαλονίκη και τα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα ; 
Το μέλλον τους είναι εδώ και εμείς πρέπει να τους δώσουμε τη δυνατότητα να το αξιοποιήσουν με κάθε τρόπο στο τόπο τους. Ως γνήσιος Ευρύτανας - Αγραφιώτης δεν μπορώ να επιτρέψω κάτι τέτοιο...
Ο γνωστος σε πολλούς από εσάς "ανυσυχος" και "επαναστατικος" χαρακτηρας μου ταυτίζεται με αυτόν του κ. Αποστόλου Γκλετσου ...Ενας άνθρωπος αληθινός με ήθος, τα δικά του ιδανικά δραστήριος, με καινοτόμα και αναπτυξιακά προγράμματα στην ατζέντα του αλλά και άτομο ενάντια στο κατεστημένο το οποίο μας υποτάσσει σε μια χρόνια κομματική γραμμή χωρίς κανένα αποτέλεσμα για το τόπο μας. 
Δεν ειμαι ο τύπος που θα σας χτυπήσω τη δική σας πλάτη προεκλογικά και μετεκλογικά θα σας γυρνάω τη δική μου πλάτη. Γνωρίζοντας προσωπικά πολλά από τα προβληματα του το που θα δώσω τον αγώνα μου στο πλευρό της Ενωτικής Περιφερειακης Κίνησης Στερεάς Ελλάδος του Αποστολου Γκλετσου. 
Εύχομαι σε όλους τους συνυποψηφίους μου και μη στη μάχη των εκλογών εγκάρδια 
Καλή επιτυχία....!!!! 
Με εκτίμηση Ντόκας Χ. Σωτήριος

Δεν υπάρχουν σχόλια: