Ελάτε στην παρέα μας !

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Μπακόλας : Ευχαριστώ από καρδιάς τους συμπολίτες μου


Τους Ευρυτάνες ψηφοφόρους ευχαριστεί με σχετικό Δελτίο Τύπου ο υποψήφιος Βουλευτής Ευρυτανίας με τους Ανεξάρτητους Έλληνες κ. Μπακόλας Κων/νος  . Κάνει μια σύντομη αναδρομή στην προεκλογική περίοδο , στις υποσχέσεις, στις δυσχέρειες που αντιμετώπισε  και τις δεσμεύσεις των ΑΝ.ΕΛ. και του ίδιου προσωπικά   ! 
Μια ακόμη απόδειξη ήθους , τιμής και ευπρέπειας ! Καλή συνέχεια κ. Μπακόλα !
Αρ.Πρωτ Α/028 Καρπενήσι, Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες από την πρώτη στιγμή έντιμα και καθαρά ενημερώσαμε τον Ελληνικό λαό για το πώς θα πορευτούμε την επαύριο των εκλογών. Ενημερώσαμε τους πολίτες και τους ξεκαθαρίσαμε πως ψήφος στην ΝΔ είναι χαμένη ψήφος. Κάποιοι αδυνατώντας να προβλέψουν αυτά που έντιμα και ξεκάθαρα όπως πάντα γνωστοποίησα προτίμησαν να απαγκιστρωθούν στο χτες που κατέρρευσε . Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες σταθήκαμε όρθιοι παρά την λάσπη και τις αήθεις πρακτικές του χτες και ως «αναγκαίο καλό» των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου, εγγυηθήκαμε και θ’αγωνιστούμε στην νέα κυβέρνηση για την ενότητα και την ανατροπή των επαίσχυντων πολιτικών λιτότητας που εξαθλίωσαν τον ελληνικό λαό και απαξίωσαν την πατρίδα μας.

Προσωπικά ως υποψήφιος Βουλευτής Ευρυτανίας χτες, αλλά και σήμερα ως πολιτευτής Ευρυτανίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων συνεχίζω με όσα έχω υποσχεθεί και δεσμευτεί, έντιμα και καθαρά, στηρίζοντας την Ευρυτανία μου όπως το έπραξα αταλάντευτα εδώ και 3 χρόνια κατατάσσοντας τους Ανεξάρτητους Έλληνες Ευρυτανίας πρώτους στον κοινοβουλευτικό έλεγχο του τόπου μας.

Σε όσους προσπάθησαν με ανέντιμο και αήθη τρόπο να με «λυγίσουν» τους απαντώ: Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα στο πλευρό των συμπολιτών μου και θα συνεχίσω αταλάντευτα να στηρίζω την Ευρυτανία μου.

Το όνομα μου, η αγάπη μου και η πίστη μου για τον τόπο μου δεν επιτρέπει σε κανέναν παρερμηνείες .

Συγχαίρω για την εκλογή του, τον νέο Βουλευτή Ευρυτανίας κο Θωμά Κώτσια και του εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη, καλά κουράγια και κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο του.

Ευχαριστώ από καρδιάς τους συμπολίτες μου, που «εμφανώς η αφανώς» στήριξαν το ψηφοδέλτιο Ευρυτανίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων κατατάσσοντας μας ως τον δεύτερο πυλώνα της νέας κυβέρνησης όλων των Ελλήνων.

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες θα τηρήσουμε το συμβόλαιο μας με τους πολίτες και θα διαφυλάξουμε τις κόκκινες γραμμές μας ως «κόρη οφθαλμού».


Κωνσταντίνος Ι. Μπακόλας
ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: