Ελάτε στην παρέα μας !

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Μαρια Γαλανού : Οι Ευρυτάνες θα πράξουν το καλύτερο

Μαρια Γαλανού : Οι Ευρυτάνες θα πράξουν το καλύτερο. Το «αλάθητο Ευρυτανικό ένστικτο, το οποίο δεν μπορεί να ποδηγετηθεί και να καλουπωθεί από καμία επικοινωνιακή εταιρεία των Αθηνών» και ότι τελικά οι Ευρυτάνες θα πράξουν το καλύτερο για τον τόπο τους ,τονίζει μεταξύ άλλων  σε μήνυμά της ,λίγες μέρες πριν τις εκλογές,η υποψήφια Αντιπεριφερειάρχης Ευρυτανίας με τον συνδυασμό «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΡΕΑ» Μαρία Γαλανού.
Το μήνυμα της κ.Γαλανού έχει ως εξής:
Ευρυτάνισσες και Ευρυτάνες.
Τις μέρες που πέρασαν, αν και Ευρυτάνισσα, είχα την ευκαιρία να σας γνωρίσω ακόμα καλύτερα και να καταγράψω στο μυαλό και την καρδιά μου τα προβλήματά σας.
Προβλήματα τα οποία έχουν επιδεινωθεί λόγω της οικονομικής ύφεσης και της άσχημης συγκυρίας για την χώρα ολόκληρη και για την Ευρυτανία περισσότερο. Για την Ευρυτανία μας τίποτα δεν θα είναι ποτέ αρκετό γιατί αξίζει το καλύτερο.
Πάντα η πραγματικότητα όμως και οι δυσκολίες της θα ξεπερνούν τις δυνατότητες ακόμα και του πιο δυναμικού και αποτελεσματικού πολιτικού.
Πολλά έγιναν αλλά και ακόμα περισσότερα πρέπει να γίνουν.
Παρόλο το δέος που αισθάνομαι μπροστά στο μέγεθος της ευθύνης που αναλαμβάνω απέναντί σας, θέλω να σας εξομοληγηθώ και να δεσμευτώ απέναντί σας, για δύο τελευταία πράγματα.
Το πρώτο είναι ότι δεν βλέπω δεν πολιτική και την εκλογή μου ως επάγγελμα και επαγγελματική αποκατάσταση, γιατί έχω.

Αρκετά με τους επαγγελματίες της πολιτικής.
Η αγάπη για τον τόπο μας και η βαθιά ανησυχία μου για την πορεία του, με έσπρωξαν να ασχοληθώ την στιγμή αυτή που είναι και η πιο δύσκολη για τους πολιτικούς.
Ούτε και φιλοδοξώ δια μέσου Ευρυτανίας να φθάσω Αθήνα. Μου αρκεί εδώ που βρίσκομαι από τότε που γεννήθηκα.
Θα προσπαθήσω δε με όλες μου τις δυνάμεις, την εμπειρία και τις γνώσεις που αποκόμισα στην πορεία της ζωής μου να σταθώ αντάξια των περιστάσεων.
Εχω ήδη δίπλα μου άτομα με εμπειρία και γνώσεις στον τομέα αυτό που δήλωσαν συμπαραστάτες από την αρχή της προσπάθειάς μου, οι οποίοι θα με βοηθήσουν όταν χρειασθεί. Φαντάζομαι ότι όλοι γνωρίζετε σε ποιούς - ποιόν αναφέρομαι.
Το δεύτερο ότι και μετά τις εκλογές θα είμαι πάντα εδώ, θα λέμε την καλημέρα μας, και θα έχουμε τη ευκαιρία να συνομιλούμε για την τόπο μας και τα προβλήματά του , ανεξαρτήτως αποτελέσματος.
Στις 18 -25 Μαϊου,λοιπόν τον λόγο θα έχετε πλέον εσείς.
Εσείς θα αποφασίσετε για όλους μας.
Είμαι βέβαιη, - χρησιμοποιώντας πάντα και το αλάθητο Ευρυτανικό ένστικτο, το οποίο δεν μπορεί να ποδηγετηθεί και να καλουπωθεί από καμία επικοινωνιακή εταιρεία των Αθηνών - ότι θα πράξετε το καλύτερο.
Με αγάπη και εκτίμηση πάντα για την Ευρυτανία και τους Ευρυτάνες.
Μία ερασιτέχνης της πολιτικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: