Ελάτε στην παρέα μας !

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Μπακόλας : Επιστολή προς τους Ευρυτάνες

Επιστολή προς τους Ευρυτάνες  απευθύνει λίγα εικοσιτετράωρα πριν ανοίξουν οι κάλπες και οι πολίτες δώσουν την εντολή τους, ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Ευρυτανίας  με τον Συνδυασμό «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΡΕΑ» του Ιατρού και υποψηφίου Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδος Θανάση Γιαννόπουλου κ. Κωνσταντίνος Ι . Μπακόλας . Απευθύνεται για τελευταία φορά ΄΄προεκλογικά΄΄ στους Ευρυτάνες, καταθέτοντας ψυχή και κλείνει τον συνειδητά διακριτικό προεκλογικό του αγώνα, μ΄ ένα μεγάλο ευχαριστώ προς όλους τους συμπατριώτες του Ευρυτάνες.


Η Επιστολή
Συντοπίτισσες και συντοπίτες Ευρυτάνες,
η ώρα της απόφασης σας έχει σχεδόν φτάσει, σε μόλις τέσσερις μέρες καλείστε να αποφασίσετε ανεπηρέαστοι για το μέλλον του τόπου μας, της Ευρυτανίας μας αλλά και συνολικά της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, ενός τόπου ευλογημένου και συνάμα εξαθλιωμένου. Ενός τόπου όμως που πάντα ζούσε με γνώμονα την Ευρυτανική υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια.
Οι συνθήκες διαβίωσης, οι υποδομές και οι παροχές στο Νομό μας δυστυχώς παραμένουν σε απογοητευτικά επίπεδα εδώ και δεκαετίες κατατάσσοντας μας στο φτωχότερο νομό στην Ελλάδα μαζί με την Ροδόπη, αλλά συνάμα τον πλουσιότερο γιατί είναι τόπος ευλογημένος και βρίθει ανεξάντλητων δυνατοτήτων που ποτέ δε μας γνωστοποίησαν για λόγους που όλοι γνωρίζουμε.
Επέλεξα πέρα και πάνω από κόμματα και ιδεολογίες να συστρατευτώ με τον Ιατρό, ακαδημαϊκό δάσκαλο και υποψήφιο Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδος τον Θανάση Γιαννόπουλο, με μοναδικό σκοπό και στόχο την «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΡΕΑ». Την υπόσχεση μας για αγώνα ακατάπαυστο με στόχο την ευημερία της Ευρυτανίας.
Τα προβλήματα, οι δυσκολίες, οι ελλείψεις αλλά και η απαξίωση του τόπου μας είναι κοινή για όλους μας, ανεξαρτήτως πολιτικών και ιδεολογικών απόψεων και γι αυτό οφείλουμε να γνωρίζουμε πως διχαστικά διλλήματα δεν χωρούν στο δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης όταν υπάρχει προγραμματική συμφωνία και ήθος.
Όπως σας έχω υποσχεθεί η Ευρυτανία οφείλει να πορευτεί και θα πορευτεί στο αύριο με όλους μας συνοδοιπόρους, όσο κι αν κάποιοι θέλουν να κρατούν το τόπο δεμένο στο χτες, δέσμιο σε πολιτικές πρακτικές που δεν μας ταίριαξαν ποτέ.

Ξέρω πως ανάμεσα μας ελάχιστοι εκπρόσωποι του χτες συνεχίζουν να σπέρνουν διχασμό θαρρώντας πως πρεσβεύουν το νέο, υποστηρίζοντας την οικογενειοκρατία και τους λίγους εις βάρος των πολλών.

Εγώ δε θα πάψω όμως ν’ αγωνίζομαι για να ενώσω και να δραστηριοποιήσω όλους τους Ευρυτάνες, τον απλό κόσμο της Ευρυτανίας μας, για ένα τόπο που δικαιούται να έχει άξιο μέλλον για όλους και κυρίως για την νέα γενιά. Για τις Ευρυτάνισσες και τους Ευρυτάνες που γεμάτοι όνειρα και ελπίδες για τον τόπο τους αγωνίζονται και θέλουν να δημιουργήσουν.
Τις περασμένες δυο εβδομάδες σας εξέφρασα τις απόψεις μου και τις θέσεις μου αναφορικά με την επιλογή μου να δραστηριοποιηθώ στον δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης. Σας κατέθεσα ένα πλήρες πρόγραμμα για το οποίο αγωνίζομαι εδώ και 2 χρόνια τόσο ως υποψήφιος βουλευτής Ευρυτανίας για δυο φορές, αλλά και ως πολιτευτής του Νομού μας εδώ και δυο χρόνια, απέναντι στο άδικο δίπλα στο καλό, μ έναν ακατάπαυστο κοινοβουλευτικό έλεγχο, έχοντας την αμέριστη στήριξη του Βουλευτή Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τερενς Κουίκ.
Τώρα ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος και απλός στρατιώτης στρατευμένος μόνο για το καλό της Ευρυτανίας μας, συνεχίζω αυτό που ακατάπαυστα πράττω εδώ και δυο χρόνια χωρίς να εγκαταλείψω στιγμή την Ευρυτανία μου.
Τέλος σας υποσχέθηκα πως, σε περίπτωση εκλογής μου στην θέση του περιφερειακού συμβούλου αλλά και σε όποια θέση βρεθώ κατόπιν, θα συζητάμε δημόσια και από κοινού τόσο με τους πολίτες του Καρπενησίου όσο και των Αγράφων σε μηνιαία δημόσια διαβούλευση και άμεση ψηφοφορία, με εμένα απλό εκφραστή σας στο περιφερειακό συμβούλιο για ότι από κοινού αποφασίζουμε.
Δημιουργώντας έτσι τις συνθήκες άμεσης και συμμετοχικής διαδικασίας μεταξύ ερετών και πολιτών.
Αυτό είναι και το αδιαπραγμάτευτο συμβόλαιο τιμής μου με τους Ευρυτάνες.
Προσπάθησα όλο το προηγούμενο διάστημα να αφουγκραστώ το μέγιστο δυνατό παλμό της τοπικής κοινωνίας μας, αν και το πράττω εδώ και δυο χρόνια ακατάπαυστα χωρίς να θυμηθώ τα ζητήματα του τόπου μου για μερικές προεκλογικές ημέρες.
Άλλωστε τώρα πια ξέρετε πως λειτούργησα πολιτικά στο Νομό!
Είναι στο χέρι σας πλέον να μου δώσετε τόσο την δύναμη όσο και την δυνατότητα να σας αποδείξω πως μπορεί να υπάρξει αύριο, πως μπορεί να υπάρξει δυνατότητα Ανάπτυξης και Ευημερίας της Ευρυτανίας.
Της Μεγάλης και Ισχυρής, Υπερήφανης και Παραγωγικής και Ισόρροπα Αναπτυσσόμενης για όλους και όχι για τους ολίγους Ευρυτανίας .
Ήμουν είμαι και θα παραμείνω ενεργός πολιτικά δρώντας στο τόπο μου, στην Ευρυτανία μου και δε θα προδώσω ποτέ τους όπου γης Ευρυτάνες αδελφούς μου.
Δε θα δραπετεύσω για το κράτος των Αθηνών και τα φώτα της πολιτικής των μεγάλων αστικών κέντρων εκμεταλλευόμενος το φιλότιμο και το μεγαλείο της Ευρυτανικής μας ψυχής όπως άλλοι αβίαστα έπραξαν…
Σας ευχαριστώ από καρδιάς γιατί όσων το χέρι έσφιξα και όσων ίσως ακόμα δεν ανταμώσαμε είχε αλήθεια και μπέσα Ευρυτανική.

Κωνσταντίνος Ι. Μπακόλας
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Ευρυτανίας
«ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΡΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: