Ελάτε στην παρέα μας !

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Το ήξερες!!!!


Οι πολικές αρκούδες, είναι αριστερόχειρες! (Καλά, και ποιος νοιάζεται γι αυτό? Και πως το ανακάλυψαν? Τις ρώτησαν με ποιο χέρι γράφουν?)
Το γατόψαρο, έχει πάνω από 27,000 γευστικές απολήξεις. (Τώρα τι είναι ΤΟΣΟ νόστιμο στον πάτο της λίμνης... ποιος ξέρει!)
Οι ψύλλοι μπορούν πηδήξουν 350 φορές το μήκος του σώματός τους. Είναι σαν να πηδάει ένας άνθρωπος ένα ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου! (30 λεπτά οργασμός.... Το φαντάζεστε? Και γιατί μόνο τα γουρούνια?)
Μια κατσαρίδα ζει για 9 μέρες χωρίς το κεφάλι της πριν πεθάνει από ασιτία.(Τρομακτικό! Μπρρρρ....)
Το αρσενικό «αλογάκι της Παναγιάς» δεν μπορεί να εκσπερματώσει όσο το κεφάλι του είναι συνδεμένο ακόμα με το σώμα του. Έτσι το θηλυκό, τον βοηθάει την κατάλληλη στιγμή, αποκεφαλίζοντάς τον. («-Αγάπη μου, τελειώνω τώρα, ναι, ναι, ναι... Τι κάνεις αγάπη μου?...Μη το κεφάλι μου... πονάει..ΑΑΑΑΑΑΑΑ») (Τουλάχιστον τα γουρούνια περνάν καλύτερα!)
Μερικά λιοντάρια, ζευγαρώνουν 50 φορές την ημέρα... (Εγώ πάντως εξακολουθώ να θέλω να είμαι γουρούνι στην επόμενη ζωή μου! Προτιμώ την 'Ποιότητα' από την 'Ποσότητα')
Οι πεταλούδες μυρίζουν με τα πόδια τους. (ουουου... πολύ φετιχιστικό!) (Είναι σχεδόν το ίδιο βλακεία όπως και με το γατόψαρο!)
Το μάτι της στρουθοκαμήλου είναι μεγαλύτερο από τον εγκέφαλό της. (Ξέρω κάποιους φίλους που έχουν το ίδιο πρόβλημα!)
Τα χρυσόψαρα δεν έχουν εγκέφαλο (Και τέτοιους φίλους έχω!)
Μετά από όλες αυτές τις έρευνες, ένα πράγμα έχω να πω: ΤΥΧΕΡΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ
Αμερικανική και ελβετική κοινοπραξία σκοπεύει να επενδύσει 500 εκατομμύρια δολάρια, για την κατασκευή της ρεπλίκας του "Τιτανικού", με αφορμή την 90ή επέτειο του ναυαγίου, το 2002.
Το παγόβουνο προσφορά από τη φύση δωρεάν.
Αν και ο πληθυσμός της Κίνας ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο, τα επίθετα είναι κάτι περισσότερο από διακόσια. Παίρνεις τηλέφωνο. Ζητάς τον κ.Lee σου λέει "εγώ είμαι" και μιλάς δέκα λεπτά μέχρι να καταλάβεις ότι πήρες λάθος νούμερο.
Αν χαθεί η πίεση της καμπίνας ενός αεροπλάνου, ο επιβάτης μπορεί να διατηρήσει τις αισθήσεις του μόλις για 18 δευτερόλεπτα. Ενσωματωμένο σύστημα ασφαλείας για να μη πανικοβάλλονται οι επιβάτες κατά τη συντριβή.
Απ' όλες τις φυλές του πλανήτη, οι μόνοι που δεν χρησιμοποιούν τη φωτιά είναι οι Άνταμαν και οι Πυγμαίοι. Είναι κοντοί και δεν φτάνουν να αγοράσουν αναπτήρα από το περίπτερο.
Για να καταφέρει να περπατάει με τον περίφημο σέξι τρόπο της, η Μέριλιν Μονρόε είχε πριονίσει ένα κομμάτι από το τακούνι του ενός παπουτσιού της! Λάθος, το πριόνισε γιατί έκανε τρύπες στο ταβάνι.
Επιμέλεια κειμένου : Δημήτρης Νάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: