Ελάτε στην παρέα μας !

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΕΡΤ......Δεν Πληρώνω για κάτι που δε βλέπω !!!!!!!!!!!!


Άρθρο του Θωμά Ντόκα 
Ανέβηκα τα Χριστούγεννα στο χωριό  για τις γιορτές , για να ηρεμήσω , να  χαλαρώσω , να  μη βλέπω τηλεόραση. Τα νεύρα μου δεν άντεχαν πλέον,  άλλο καταιγισμό  κακών μαντάτων ! Έλα όμως που η δύναμη της συνήθειας δεν  με αφήνει να ησυχάσω …..
Ξύπνησα ένα πρωινό  κι ασυνείδητα πάτησα το κουμπί της ΄΄ρουφιάνας΄΄ της τηλεόρασης !!!! αμ δε, χιόνια και μόνο χιόνια , γιοκ εικόνα , κατά τύχη στο τραπέζι βλέπω και  το λογαριασμό της ΔΕΗ... ΄΄τα χάπια μου΄΄΄ για την ΕΡΤ πληρώνετετα ΠΗΡΑ...... την τρέλα μου μέσα  σκέφτηκα  …. Δεν θα ησυχάσω  ούτε στο χωριό .Είχα κατά νου να πιώ το καφεδάκι μου έξω στην αυλή , για να απολαύσω την ηρεμία και το πράσινοσαν σαράκι  όμως τα χιόνια στην τηλεόραση δεν με άφηναν να ησυχάσω …. Αντίθετα όλο και πιο πολύ αγανακτούσα . Φεύγω και πετάγομαι στο Ραπτόπουλο  . Άνοιξε την τηλεόραση λέω στο  φίλο μου  στην ταβέρνα ΄΄το Κεντρικό΄΄  ανοίγει  και τι να δω  εικόνα Καμπάνα …. Ρε συ του λέω, εγώ στο σπίτι δεν έχω εικόνα  , κοίταξα την κεραία, της άλλαξα θέσητίποτα !!!!! εσύ πως κι έχεις τέτοιο σήμα !!!
Δεν κατάλαβες μου απαντά....  πληρώνω τη NOVA οπότε δεν έχω πρόβλημα . Τινάχτηκα σαν να με χτύπησε το ρεύμα …. Σοβαρά πληρώνεις για να έχεις εικόνα  του είπα ;;;
Εσύ τι νόμιζες;;; μου απάντησε. Έχω μαγαζί, οπότε αναγκαστικά πληρώνω για να βλέπουν οι πελάτες μου τηλεόραση , το σήμα της δημόσιας τηλεόρασης  είναι εδώ και καιρό  ανύπαρκτο στο Ραπτόπουλο  και στα περισσότερα χωριά της περιοχής μας
Η υπομονή μου είχε φτάσει στα όριά της..... παίρνω τηλέφωνο στη ΔΕΗ , αγενέστατα μια υπάλληλος  μου απάντησε !Χριστουγεννιάτικα το θυμήθηκες κι εσύ;;;  Τα παράπονά σου να τα κάνεις στην  ΕΡΤ.   Σωστά σκέφτηκα …..και μέρες που είναι ας κάνω το μ@λ@k@ Ψάχνω βρίσκω τηλέφωνα, πληροφορίες κλπ παίρνω  τηλέφωνο ,μου   απαντά ως συνήθως το μηχάνημα ,πατήστε το 1 για.. , το 2 για το 3 κι άλλα νούμερα για τις υπόλοιπες τις  Παπ.ριές.  Αποτέλεσμα μηδέν .  Είπα να πάω και στο Δημαρχείο αλλά τώρα έχουμε αλλαγή εξουσίας οπότε ανώφελο ….
Δεν μπόρεσα να απολαύσω το ρημαδιασμένο τον καφέ μου , κάτι  ο λογαριασμός της ΔΕΗ που είχα μαζί μου , κάτι το ποσό που ανέφερε, το  χαράτσι για την Τηλεόραση  με είχανε κάνει Πύραυλο !!!!!
Μα δε ντρέπονται  , είναι δυνατόν να πληρώνω για κάτι που δε βλέπω!!!!
 Αγαπητοί συγχωριανοί, επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια ... προτείνω να μαζέψουμε υπογραφές διαμαρτυρίας και να τις στείλουμε στην ΕΡΤ , στην Πολιτική ηγεσία , στο Δήμο , στον Περιφερειάρχη κλπ. Προτείνω στους συνδημότες μου να μην ξαναπληρώσουν χαράτσια χωρίς λόγο .Ακόμη και οι Οθωμανοί  κατακτητές , μας  δήλωσαν ως Άγραφους…….   και δεν πληρώναμε φόρους. Η  Δημόσια Τηλεόραση μάλλον το αγνοεί   ….. θα της το θυμήσουμε  εμείς !!!Πρέπει να  μας προσφέρει τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνουμε,   ειδάλλως …… μία είναι η λύση. Δεν ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ρε κοπρίτες!!!!!! Ντροπή σας !!!!!!!!!!
Ψάχνοντας στο internet  βρήκα πολλούς άλλους αγανακτισμένους με την ΕΡΤ  Σας παραθέτω κάποιες ενδιαφέρουσες λύσεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Η διαδικασία που μπορεί κάποιος να ακολουθήσει για να ΜΗΝ πληρώνει την ΕΡΤ μέσω λογαριασμού της ΔΕΗ έχει να κάνει με την άρνηση αναγνώρισης χρέους. Δηλαδή: εάν κάποιος σου χρεώνει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που εσύ δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις (π.χ. τηλεοπτικό πρόγραμμα) μαζί με μια υπηρεσία που αποδέχεσαι και χρησιμοποιείς (π.χ. ηλεκτρικό ρεύμα) με ένα ενιαίο τιμολόγιο, λογαριασμό ή οτιδήποτε μπορείς να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να πληρώσεις ΜΟΝΟ το δεύτερο. Σε περίπτωση που ο πιστωτής δεν δεχτεί την πληρωμή, πηγαίνεις στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ μόνο το ΠΟΣΟ της υπηρεσίας που αποδέχεσαι (ηλεκτρικό ρεύμα) και όχι το υπόλοιπο. Το ΤΠκΔ ενημερώνει τον πιστωτή για την κατάθεσή σας και αυτός δεν έχει πλέον δικαίωμα να απαιτεί αυτά τα χρήματα (οπότε και να σου κόψει το ρεύμα). Το υπόλοιπο ποσό ΜΠΟΡΕΙ να το διεκδικήσει δικαστικά!
ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ «ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ» ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ.
ΕΝΑ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ και ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!
ΘΩΜΑΣ ΝΤΟΚΑΣ 2-1-2011  Χρόνια πολλά , καλή χρονιά εύχομαι σε όλους ....
 εκτός της ΕΡΤ Πόλεμο θέλετε κύριοι ; θα τον έχετε............

Δεν υπάρχουν σχόλια: